PERSONAL TRAINING

Small Group training

In verband met de Corona maatregelen geven wij op dit moment alleen Outdoor Small Group Training bij de Dobbeplas in Nootdorp. Lees hier meer over onze Outdoor Small Group Training.

Lijkt het jou fijn om in onze studio te trainen in groepsverband, maar wil je wel de aandacht voor jou als individu behouden? Dan is Small group training iets voor jou. Small group training is het trainen in klein groepsverband met maximaal zes deelnemers. Onze aanpak blijft hierbij persoonlijk. Iedereen werkt als individu aan zijn doelstelling, maar jullie volgen gezamenlijk de trainingen. Dat werkt motiverend en is gezellig!

Motiverende groepsflow

Small group training is geschikt voor sporters die gericht aan de slag willen, met de gewenste ‘stok achter de deur’. Je krijgt bij Small group training begeleiding op het gebied van training, voeding, mindset en motivatie. Doordat je in een kleine groep werkt hebben onze personal trainers aandacht voor jou als individu. Tegelijkertijd word je wel meegenomen in een motiverende ‘groepsflow’.

Onderdelen Small group training:

  • Persoonlijke intake en bewegingsanalyse: gericht aan de slag;
  • Training: functioneel trainen afgestemd op jouw niveau, belastbaarheid en doelstelling;
  • Voeding: ontvang indien gewenst een voedingsschema op maat;
  • Complexere fitness oefeningen: uitdaging op jouw niveau, nieuwe trainingsprikkels, verhogen van je belastbaarheid en maximale mentale- en fysieke uitdaging!

Gratis proefles aanvragen

Lesrooster

Het lesrooster voor de reguliere Small Group training wordt later bekend gemaakt in verband met de Corona maatregelen. Wel geven wij op dit moment Outdoor Small Group Training bij de Dobbeplas in Nootdorp. Bekijk hier het lesrooster van de Outdoor Small Group Training.

 MaandagDinsdagWoensdagDonderdagVrijdagZaterdagZondag
9.15-10.00              
10.00-10.45              
10.45-11.30              
19.00-19.45              

Bootcamp

Bootcamp is hét fitnessprogramma voor iedereen die graag wil sporten in de buitenlucht! De combinatie van conditionele en spierversterkende oefeningen zorgen ervoor dat je jouw doelstelling(en) behaalt. Je traint met je eigen lichaamsgewicht en losse trainingsmaterialen, wat zorgt voor een afwisselende en effectieve training. 

Lees meer